Vi hjelper deg med målrettet annonsering på Instagram
Instagram har det mest engasjerte publikummet av alle sosiale nettsteder
Vi har passert 2.6 millioner Instagram-brukere i Norge og i følge Ipsos bruker over 60% av disse tjenesten daglig!
Mange av de unge som har forlatt Facebook er på Instagram – så hvis du har tenkt å nå personer i alderen 16-35, bør du definitivt inkludere Instagram i markedsføringsstrategien din.
Instagram har også et stort utvalg annonsetyper. Du kan blant annet annonsere i følgende:
- Bildeannonser - individuelle bilder
- Bildeserier - såkalte karusellannonser
- I fullskjerm med Instagram Stories
- Videoannonser
Ønsker du å vite mer om Instagram?
Fyll ut skjemaet nedenfor så tar vi kontakt for en uforpliktende prat!
Treff riktig målgruppe
Etter at Facebook kjøpte Instagram i 2012 har plattformen blitt svært annonsevennlig og i dag kan du segmentere markedsføringen med like nøyaktig presisjon som på Facebook.
Annonsene sees ofte som en naturlig del av innholdet på Instagram uten at det oppleves som skrikende og påtvunget. Kom igang med Instagram annonsering i dag
Annonsering på Instagram
Selv om Facebook eier Instagram og man kan annonsere på Instagram via annonsesystemet til Facebook betyr det ikke nødvendigvis at man kun skal duplisere det man gjør på Facebook.
Det finnes en rekke ulike annonseringmuligheter på Instagram hvor man bør avdekke hvilke som gir best resultater for din bedrift og det du selger.